Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ......Трябва ли да се смени бутона на спирачката? - да;.........

    За стоп машинката ли говориш ?
    Без този междинен куплунг би трябвало да няма проблеми да го подкарам нали ?
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

    Comment


    • Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Ето едно предложение от мен,как да се реализира схемата при обикновена машинка на педала на спирачката.Добавяме едно реле и избягваме сманата на машинката.
      Ето така може и с оригиналната машинка.

      Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
      ......Трябва ли да се смени бутона на спирачката? - да;.........

      За стоп машинката ли говориш ?
      Без този междинен куплунг би трябвало да няма проблеми да го подкарам нали ?
      Да, за машинката на спирачката става въпрос и схемата може да се реализира и без междинен куплунг.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • Колега първо трябва да се провери с колко кабела е машинката аз си имах окабеляване и машинка за автопилот !

        Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

        Comment


        • Колеги нещо м отказа темпомата.На отиване до работа работеше без проблем, ама на връщане не се включваше.При проблем не трябва ли да светне някаква индикация на таблото?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • Викни стария брат с лаптопа и вижте ключетата на педалите дали реагират.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • Стоп машинка = бутон на спирачка = краен изключвател.
              До него отиват три кабела, т.е. опроводен е като за вариант с круиз контрол. Обикновената машинка (с каквато бях и аз) е с един контакт. Тази за круиза е с два контакта, които работят инверсно.
              Да, може да се добави реле, което да играе ролята на втория контакт. Въпрос на личен избор. Аз предпочетох да го направя така както е оригинално. Другото също ще работи.
              Не е необходимо да се ползва междинния куплунг. Още повече, че на няма пинчета на позициите които не се ползват(както е в случая). Аз си опънах кабелите директно.

              Comment


              • Така, доста време прекарах над тези схеми и обяснения от колегите за инсталация и пак има едно-две въпросителни и ми се иска да ги изясня преди да започна с инсталацията. Така първо нямам кабел за круиз контрола, според прочетеното от мен до тук двамата колеги които са обяснили как са ги свързал круиза те са имали кабели. Аз понеже нямам никакви и се чудя немога ли да прескоча направо тази букса д23 и да прекарам кабели от лоста за направо до м10б буксата? Така според мен ще си спестя половината работа и също ще се увеличи шанса да го подкарам впредвид познанията ми по електротехника... И ще ми останат да прекарам кабели до б1(това трябва да са бушоните или греша?) и до е50, което според е-леарн трябва да е таблото или буксата за таблото, която нямам представа къде да я намеря(или пак греша) ? Общо взето какво мислите, по въпроса да "заобиколя" буксата д23, и какво е всъщност Б1 и е50 ?
                Attached Files
                Alfa Romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • Спокойно може да я няма преходната букса В1 е таблото с предпазителите, а Е50 е индикатора на таблото.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • Още нещо преди да започнеш!
                    Имай предвид, че позициите на "м10б буксата", които ти трябват за да свържеш кабелите е "куха". Пинчетата ги няма. Намери си първо подходящи клеми, които да пъхнеш в пластмасовия конектор.

                    Comment


                    • Днеска цял ден намествах всичко. Всичко по 20 пъти прегледах да не объркам някаде, след като включих пинчетата, стоп машинката и другите кабели пак поне 5 пъти проверих всичко. Слагам клемата на акумулатора и нищо не светва, нито плафоните нито радиото(без да слагам ключа). Дадох на контакт, светна таблото само, нито ицс-а, нито плафоните, не показва и колко гориво имам. Светна си чека, всички лампи изгаснаха(лампичката на круиза не светна), но остана лампата за проблем в инжекциона(мисля, че преди несветеше след чека, като съм на контакт). Не посмях да запаля, да не влоша работата съвсем. Абсолютно съм сигурен, че всичко съм свързал както трябва по схемата. Закачих колата към лаптопа на ФЕС, неможа да се свърже кум ЕКУ-то... Колата стоя 20-тина дни без закачен акумулатор, възможно ли е да се шашка така от слабо напрежение или еб*х майката на всичко ?
                      Alfa Romeo 166 2.4jtd

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                        Днеска цял ден намествах всичко. Всичко по 20 пъти прегледах да не объркам някаде, след като включих пинчетата, стоп машинката и другите кабели пак поне 5 пъти проверих всичко. Слагам клемата на акумулатора и нищо не светва, нито плафоните нито радиото(без да слагам ключа). Дадох на контакт, светна таблото само, нито ицс-а, нито плафоните, не показва и колко гориво имам. Светна си чека, всички лампи изгаснаха(лампичката на круиза не светна), но остана лампата за проблем в инжекциона(мисля, че преди несветеше след чека, като съм на контакт). Не посмях да запаля, да не влоша работата съвсем. Абсолютно съм сигурен, че всичко съм свързал както трябва по схемата. Закачих колата към лаптопа на ФЕС, неможа да се свърже кум ЕКУ-то... Колата стоя 20-тина дни без закачен акумулатор, възможно ли е да се шашка така от слабо напрежение или еб*х майката на всичко ?
                        Провери предпазителите.Прилича на липса на захранване.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • Утре смятам всичко да разкача, и да проверя всички предпазители. В момента се сещам за 3 места където има - под волана, в багажника и до чистачките. Май имаше и на още едно място или бъркам ?
                          Alfa Romeo 166 2.4jtd

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                            Утре смятам всичко да разкача, и да проверя всички предпазители. В момента се сещам за 3 места където има - под волана, в багажника и до чистачките. Май имаше и на още едно място или бъркам ?
                            Колега при мен от начало не тръгна и причината не беше , че нещо не е вързано не както трябва, а защото кабелите които бях сложил бяха по тънки и не стигаше захранването реших да пробвам с по дебели и нямаше проблеми !

                            Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                            Comment


                            • Този круиз ми е най-малкия проблем вече. Днес със зареден акумулатор, откачено всичко, което бях закачал. Колата няма никакви светлини, освен лампичките на таблото. Нищо не работи, нито ицс-а, нито километража(брояча), нито плафоните, стопове, габарити и т.н. Кабела ми за диагностика има едно диодче, преди светеше като го вкарам в буската, сега и то несвети, нито диагностика мога да направя. Разгледах бушоните - всичко наред единствено един 15А беше изгорял и един 30А леко стопен, от тези под чистачките. Като дам на контакт, колата подгрява, подкачва гориво, чека си светва после изгасва. Някой от вас ще забележи ли дали дюзата остава да свети след чека(сякаш трябва да изгасне)?
                              Last edited by Dob4i; d.m.y г., 19:25.
                              Alfa Romeo 166 2.4jtd

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                                Този круиз ми е най-малкия проблем вече. Днес със зареден акумулатор, откачено всичко, което бях закачал. Колата няма никакви светлини, освен лампичките на таблото. Нищо не работи, нито ицс-а, нито километража(брояча), нито плафоните, стопове, габарити и т.н. Кабела ми за диагностика има едно диодче, преди светеше като го вкарам в буската, сега и то несвети, нито диагностика мога да направя. Разгледах бушоните - всичко наред единствено един 15А беше изгорял и един 30А леко стопен, от тези под чистачките. Като дам на контакт, колата подгрява, подкачва гориво, чека си светва после изгасва. Някой от вас ще забележи ли дали дюзата остава да свети след чека(сякаш трябва да изгасне)?
                                С риск да се повторя,губят ти се захранвания на част от веригите.
                                Чекът трябва да угасва трайно.Не го ли прави,има проблем.
                                Замери на диагностичната букса напрежението между пин 16(+) и пинове 5 и 4 (земя) или към купето.Ако на пин 16 няма 12V(+) кабелът не се захранва.
                                За всеки случай,пробвайте кабела на друга кола.
                                Може да прегледаш пак буксите на ЕКУ-то,да не се е подгънал някой от пиновете.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X